15 december

Hej bloggläsare! Förlåt för den sega uppdateringen! Har varit sjuk och trött och inte haft någon som helst lust att uppdatera bloggen. Men nu är det ju snart jullov och då kan ni räkna med världens uppdatering kan jag säga! Hade ju födelsedagskalas idag ( fyller på onsdag egentligen men hade släktkalaset idag) Väldigt mysigt! Morbröderna, kusinerna, moster och mormor var här och fikade. Så om någon av er skulle läsa detta! Tack igen för en superbra dag! Imorgon är det ju skola, eller aa knappt. Slutar ju på onsdag så har bara en mattelektion + några till lektioner på tisdag kvar. Har borstat tänderna nu och ska gå och lägga mig om någon halvtimma eller så, ska bara se klart avsnittet av Supernatural och kanske läsa några kapitel ur "Clockwork Princess" innan jag sover. Ha en asbra måndag imorgon ( om det går att ha en bra måndag) så hörs vi efter skolan! Ta hand om er, kramar.
 
 
 

 
Jag fick: pengar , City of Lost Souls ( bok) och de andra böckerna i serien hade inte kommit än så får dem antagligen på julafton. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0