15 saker om mig.

Tänkte skriva 15 saker om mig, som ni kanske eller kanske inte visste. Skriver några sådana varje dag , det är mitt mål. Jag vill att ni ska lära känna mig bättre. Så därför 10-15 saker varje dag om mig.
- Jag blir stolt när folk ger mig komplimanger för mina ögon, för det är ögonen och mina ben jag är mest nöjd med på min kropp. 
-Jag har väldigt lätt för språk, det är mina bästa ämnen i skolan. 
-Jag har sedan jag var ungefär 3 år velat ha en hund, och planerar att köpa en efter gymnasiet.
-Jag tröttnar väldigt lätt på mina kläder, kan köpa kanske 4 nya klädesplagg, ha dem i en vecka och sedan säga att jag inte har något att ta på mig.
-Jag har aldrig varit riktigt kär, har bara haft mindre förälskelser på folk när jag gick i typ mellanstadiet. Senaste gången jag var kär var i sjunde klass.
-Jag är superdålig på att sminka mig. Därför har jag bara mascara och ibland concealer.
-Mitt bästa ämne i skolan är engelska och mitt sämsta är bild.
-Förut vaknade jag alltid typ klockan 11-12 på helgerna men nu vaknar jag 8-9 istället, vet inte varför för går inte och lägger mig tidigare.
-Jag älskar brottsprogram på tv; Criminal Minds, CSI, Law and Order osv.
- Jag älskar att åka bil/tåg/buss/spårvagn på natten , vet inte varför men tycker bara det är så mysigt.
- Jag har aldrig druckit alkohol , rökt , snusat osv i mitt liv, och nuförtiden när man är 16 år så är det ganska ovanligt. Känner bara inget behov av det.
-Jag vet inte vad min naturliga hårfärg är, alla säger olika. Det enda jag vet säkert om mitt hår är att jag har blonda slingor.
- Jag har älskat Vampire Diaries sen jag började läsa böckerna i sexan, hatar när folk som har kallat mig tönt för det helt plöstligt tror dem vet allt om Vampire Diaries och helt plötsligt älskar det. Visst älska vad ni vill men alltså , kom ihåg att ni tyckte det var "töntigt" förut.
-Jag tycker verkligen inte om när folk man inte tål , klänger på en. Alltså typ låtsas vara vän med mig eller bara följer efter mig. Hallå , jag ignorerar dig liksom är inte det tydligt nog?
- När jag säger att jag tycker att jag är ful så tycker jag verkligen det, och då postar jag inte en bild på facebook och skriver det. Alla har fuldagar, men för det mesta är jag ganska nöjd.
 
 


Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; TAck & detsamma :D Allt bra med dig?

2013-05-04 @ 11:32:20
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Alva

SV; Jorå det är bra tack! :D Vad görs då? :)

2013-05-04 @ 11:37:00
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Nicole Hamilton

Haha jag är inte heller bra på att sminka mig! Funderar på att gå en sminkkurs, vill bli duktig haha :)

2013-05-05 @ 14:10:57
URL: http://nicolehamiltons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0