täckt av snö det var typ tjugo grader kallt ,men det såg ut som ett sagoland.

Saker jag vill : spendera timmar i min säng på weheartit, kolla på miljontals fina klänningar, kjolar och smycken på diverse shoppingsidor, mysa med familjen framför brasan och äta pepparkakor, bara vara lycklig.
 
 
 

Saker jag måste: plugga franska och matematik hela dagen. Nej nu får jag det att låta som att det är jättehemskt, vilket det inte är. Men det är ju inte direkt roligt. Vaknar i alla fall upp och kollar ut genom fönstret, åh vad jag älskar snön. Ni kan säga vad ni vill om att det är kallt och otäckt men jag älskar snö. Det finns något speciellt med vintern, visst älskar jag sommaren och värmen, men vinter har något litet speciellt i sig. Allt julpynt, allt mys, julafton , julmat. Just det förresten om ni inte visste det så har jag börjat äta kött igen, äter dock inte korv. Saknade oxfile , lövbiff och kommer att sakna mammas köttbullar i jul alldeles för mycket annars. Hoppas ni får en fin söndag! Kram. 
 
 


Kommentarer
Postat av: paulina

usch då, lycka till med plugget!

2013-12-08 @ 10:30:17
URL: http://paulinabladh.blogg.se
Postat av: En plats i solen

Var gärna med i min julkalender. Kika inom och se om dagens lucka passar dig bra! Välkommen in!

2013-12-08 @ 10:58:52
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: Elina

Vill du vinna ett presentkort på 250:- hos Canvas of Sweden?
Perfekt som julklapp till dig eller någon du håller kär!
Canvas Of Sweden är ett företag som gör canvas tavlor med personliga bilder = du laddar upp en egen bild!

Gå in på min blogg för mer info!
Ha en mysig 2:a advent, kram!

2013-12-08 @ 11:00:22
URL: http://elinajwallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0