Bra jobbat immunförsvaret.

 Kände lite såhär när jag vaknade imorse och hostade, hade ont i halsen och var helt täppt i näsan:

Alltså varför jag? Bra jobbat immunförsvaret säger jag bara. Tre dagar kvar till jag går ut nian. Kan verkligen inte vara sjuk just nu. Får stå ut helt enkelt. Träna kan jag inte göra heller, just nu när jag äntligen har börjat strukturera mina träningspass och måltider osv. Då bestämmer sig min kropp för att jäklas med mig bara för att den är lat. I alla fall , ska iväg på bio ikväll med klassen och se After Earth, tror inte att det är riktigt min typ av film men vi får väll se. Imorgon är det avslutningsmiddag sen ska jag och mina friends kolla på Pretty Little Liars premiären. På onsdag när jag är ledig så tänker jag bara dricka te i mängder för att min hals ska bli bättre. På torsdag är det skolavslutning och är jättenervös för att snubbla i trappan med mina klackskor. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Victoria

Visst är dom :)

2013-06-10 @ 17:13:01
URL: http://victoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0