Nya klänningen

Hejsan svejsan allihopa, skuttar omkring i min nya klänning och är glad för att det är nyår idag. Imorgon när vi vaknar är det 2014. Är väll ingen större skillnad mot förra året direkt. Att det är nytt år imorgon betyder även av jullovet snart är slut, vilket är lite halvtrist. Men det är bara att ta sig igenom ännu en termin sen. Snart ska jag iväg till mediamarkt och köpa ett nytt minneskort till min kamera eftersom jag varit klantig nog att slarva bort det gamla. Men 2014 kan jag lova att ta mer outfitbilder , eller mer bilder överhuvudtaget och blogga mer. Nu ska jag packa det sista och sen dra mig mot mediamarkt. Hoppas ni får ett gott nytt år! Ta hand om er! Puss
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0