Sunday

Hola amigos! Det blir lite krångligare att blogga eftersom jag måste göra det från familjedatorn för batteriet i min dator är trasigt. Kan tyvärr inte prioritera en ny dator just nu för det är så mycket andra grejer jag vill ha men ska försöka blogga normalt ändå. Idag är det ju söndag och var ute på en promenad med mamma , längtar efter vintern så mycket, snö, julmys, julmusik, brasa, julbelysning , JA JAG VILL HA JUL. Ska duscha strax sen förbereda mig för ett par hektiska veckor i skolan innan jul. Ta hand om er så hörs vi! Kram
 


Kommentarer
Postat av: Johanna Gustafsson

vad gott med naturgodis! :)

2013-12-08 @ 15:39:32
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0