Startar upp bloggen igen

Woooow vad det kändes konstigt att logga in på blogg.se. Satt och kollade på bloggar , både andras och sen mina gamla inlägg så plötsligt fick jag tillbaka minnen från hur många gånger jag suttit i frustration för att designen inte blev som jag ville , hur många gånger jag har sagt "nu ska jag skriva 5 inlägg om dagen" sen inte bloggat på 2 månader men framför allt kommer jag ihåg hur kul jag tycker det är kolla tillbaka på gamla inlägg och dö av pinsamhet eller önska att jag fortfarande hade långt hår som på bilderna. Slutsats: jag har bestämt mig för att börja blogga igen. Kan inte lova att det blir särskilt ofta men ska försöka. Eftersom att jag har andra saker jag prioriterar så som skolan, vänner , att läsa , tv-serier så kan jag inte ens säga att jag skriver varje dag. Ska försöka blogga när jag känner för det. Det blir minst en gång i veckan i alla fall. Sen kommer det kanske alltid inte bli så mycket text heller eftersom jag tycker om fotografering och har fått en ny-intresse för att fota. Ska i alla fall fixa lite med designen nu så den ser acceptabel ut igen sen så ska jag läsa ett tag. Hoppas ni får en bra måndag ( om nu bra måndagar finns) 
 
 
Ida
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0