Det var längesedan

För det första vill jag börja med att be om ursäkt för mitt usla bloggande. Jag lovade ju att komma igång igen så fort skolan började, men det blev inte riktigt så. Anyways, jag har börjat skolan igen och det känns bra. Har precis gått klart min första vecka på gymnasiet och jag känner redan vilken bra klass jag fick, och vilken bra handledare. Har väll inte hänt så mycket i mitt liv sedan jag skrev senast. Har fått lite plugg, umgåtts med vänner, gått på bio och lite sådant. Har tänkt göra om designen lite här och lite senare idag ska jag även visa er "dagens klädval" ifall någon ville veta det. Ska iväg och fika lite senare men nu ska jag kolla runt på youtube och lite sådant. Ta hand om er och ha det bäst så hörs vi senare idag!
 
 


Kommentarer
Postat av: Ida ♥

Åh fiiint!!! saknar nyår faktiskt hiih lite :)

Sv: Tack så mycket! :D
btw älskar ditt namn ;)

2013-08-25 @ 22:28:21
URL: http://photobylove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0