New things.

När vi var i Skåne var vi och shoppade en dag på ett ställe som heter Bo Ohlssons. Det är typ som ett "mini" Ullared. Köpte lite saker där som jag tänkte jag skulle visa. Sen ska jag visa de två tröjorna jag köpte på BikBok idag också. 
 
Från Skåne:

Hårinpackning ( som luktar jättegott) , deo och två tröjor. Köpte även lite underkläder men det är ju inte så kul att visa direkt. Hårinpackningen kostade bara 44 kronor vilket är sjukt billigt för en hårinpackning. Tröjorna blev tillsammans 278 :- eller något sådant och deo:n kommer jag inte ihåg , tror det var typ 18 kr. 
 
 
Bikbok idag.

Köpte en vanlig svart bandeau/topp och en stickad tröja för 99 kronor.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0