Tips; "nyttig läsk"

Jag tänkte dela med mig av ett tips till er som vill ha en nyttigare läsk. Dricker själv nästan aldrig läsk för tycker inte om det så mycket så jag brukar dricka juice eller mineralvatten istället. Ibland bara dricker jag det som det är enskilt men ibland så blandar jag det. Då tar jag ett glas och fyller lite mindre än halva med den juicen jag vill ha. Vi kan ta päron till exempel, sen fyller du resten av glaset med en valfri smak av Ramlösa eller Loka eller vad du nu gillar för mineralvatten. Om man inte vill blanda smaker och bara ha en smak så rekommenderar jag att man tar "naturell" annars är det bara att prova sig fram vad man gillar för något. 
 


Kommentarer
Postat av: Tanja

fast det är rätt mycket socker i sånn pärondryck också...:(

2013-08-26 @ 06:08:47
URL: http://tanjaselma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0