ny

2013, nytt år, nya möjligheter...
Så sägs det i alla fall, så sägs det varje år. Varje år har jag inte brytt mig särskilt mycket. Förrän nu, jag har bestämt mig. Jag ska inte ha något fånigt nyårslöfte om att träna som alla andra. Jag ska bli ny, födas på nytt. Bli en ny människa. Det är min tur, det är min tur att vara den där människan som alla skrattar åt, hon som betraktas som omtänksam men ändå hon som kan ha kul. Med ha kul menar jag inte nödvändigtvis att det innebär att supa skallen av sig. Jag ska ändra min stil. Inte bara klädmässigt. Jag ska ändra min attityd, lära mig att uppskatta mer. Vara mer positiv, sprida glädje mot dem jag älskar allra mest och acceptera mig själv. Jag ska göra mitt bästa och hoppas att det räcker. Jag ska behandla mig själv bättre. Det kommer vara dagar då jag bara vill skita i allt, gömma mig. Men dessa dagar går över. Jag ska leva livet fullt ut. Jag ska äta frukost varje morgon, jag ska äta ordentligt med mat. Komma igång med träningen och bli stark. För min skull. För att må bra. Jag ska stressa mindre. Jag ska sova bättre. Jag ska fokusera på nutid. Jag ska vara lycklig. Jag förtjänar det. Jag vill synas, jag vill känna mig vacker , utan att ha skuldkänslor för det. Jag vill betraktas som ung men klok. Jag ska bli ny.
 



Kommentarer
Postat av: d r u n k n i g h t ▲'

sann bild! :)

2013-02-21 @ 00:46:56
URL: http://drunknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0